1. Företagsinformation
Pop-in
Adress: Mariaplan 3, 414 71 Göteborg
E-post: butik@pop-in.se
Telefon: 070 654 55 04
Godkänd för f-skatt
2. Beställning
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen hittar du information om produkterna, pris, fakturerings- och leveransadress.
Om något är fel i orderbekräftelsen, kontakta oss omedelbart via e-post på butik@pop-in.se.
Vi förbehåller oss rätten att neka en beställning om vi misstänker bedrägeri eller om varan är felaktigt prissatt.
3. Priser & Betalning
Alla priser anges i SEK och inkluderar 25 % moms. Vi reserverar oss för eventuella prisjusteringar och skrivfel.
Vi erbjuder följande betalningsmetoder: Kortbetalning (Visa, Mastercard)
Swish (i butik)
Faktura (via Bokio)
Vid fakturaköp kan en kreditupplysning göras. Fakturan ska betalas inom 14 dagar.
4. Leverans & Frakt
Leveranstid: Vi skickar normalt din beställning inom 2-10 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast på tisdagen efter.
Fraktkostnad: Standardfrakt: 59 SEK
Fri frakt vid köp över 800 SEK
Vi skickar beställningar med Postnord och tillhandahåller spårningsnummer när paketet har skickats.
Om leveransen försenas och du inte fått meddelande om detta, kontakta oss på butik@pop-in.se.
5. Retur & Återbetalning
Ångerrätt: Du har 14 dagars ångerrätt enligt lag från den dag du mottagit din beställning.
Så gör du en retur:
- Skicka ett meddelande till butik@pop-in.se med ditt namn, ordernummer och vilka produkter du vill returnera.
- Returnera varan inom 14 dagar i originalförpackning och oanvänt skick.
- Du står för returfrakten.
Återbetalning:
När vi mottagit din retur återbetalar vi beloppet inom 14 dagar via samma betalningsmetod som vid köpet. Vi förbehåller oss rätten att dra av en summa om varan är använd eller skadad.
Undantag från ångerrätten: Specialbeställda eller personligt anpassade produkter omfattas ej av ångerrätten.
6. Reklamation & Garanti
Vi kontrollerar alla produkter innan de skickas. Skulle du få en skadad eller felaktig vara har du rätt att reklamera den enligt konsumentköplagen.
Så reklamerar du en vara:
- Kontakta oss på butik@pop-in.se och bifoga bilder på felet.
- Vi bekräftar reklamationen och skickar returinformation.
- Vi står för returfrakten vid godkänd reklamation.
Om felet godkänns kan du välja mellan ny vara eller återbetalning.
7. Ansvarsbegränsning
Vi tar inget ansvar för förseningar eller fel utanför vår kontroll, såsom strejker, naturkatastrofer eller leveransproblem hos fraktbolag.
Vi reserverar oss för eventuella förändringar i produktspecifikationer från leverantören.
8. Tvist & Lagval
Om en tvist uppstår följer vi Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer.
Om du bor i ett annat EU-land kan du lämna klagomål via EU-kommissionens plattform: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Tvister avgörs enligt svensk lag.